понеділок, 3 листопада 2014 р.

Блог психолога Зоряни Нелюбіної:            

                                          З досвіду роботи

     13 жовтня 2015 р. у Сокальській спеціалізованій школі 1-ІІІ ст.№3 відбувся психолого-педагогічний консиліум по адаптації учнів 5х класів до умов сеоедньої школи.
     Практичний психолог познайомила педагогів з результатами діагностики школярів. Класоводи розповіли про особливості учнів.
      Для попередження можливих негативних явищ під час адаптаційного періоду вчителям, батькам необхідно: 

ураховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів;
-         постійно спиратись на попередні знання, уміння та навички і на основі зазначеного забезпечувати їх удосконалення, осмислення вже на новому, вищому рівні;
-         здійснювати обов’язкову підготовку школярів до засвоєння нових навчальних компетентностей;
-         забезпечити систему взаємозв’язків у змісті, формах і методах педагогічного процесу, оптимальне співвідношення та зв’язок між окремими етапами навчального процесу;
-         створювати освітньо-дидактичні ситуації, в яких дитина почувала б себе невимушено, комфортно, не боялась розкривати світ власних емоцій;
-         забезпечити систему оптимальних вимог до знань і поведінки учнів, їхніх моральних якостей, форм і методів роботи з ними на всіх етапах навчання;
-         упроваджувати засоби стимулювання та заохочення дітей до пізнавальної діяльності;
-         розвивати рефлексивні вміння дивитись на себе з «боку»;
-         формувати навички самоконтролю й самооцінки:
-         аналізувати причини неуспішного адаптаційного періоду;
-         запроваджувати способи, спрямовані на подолання труднощів у навчанні учнів 5-х класів.
    З  результатами діагностики були ознайомлені  батьки на батьківських зборах.З учнями , які відчувають труднощі під час адаптаційного періоду  проводиться  корекційна робота.







Блог психолога Зоряни Нелюбіної:

  





Немає коментарів:

Дописати коментар